tiistai 15. toukokuuta 2012

Memories

Mun pöytä on tällä hetkellä melkein siisti! Piti siivota, koska vaihtelin järjestystä mun huoneessa ja on vähän hankala siirtää pöytää jos siinä on kauheesti tavaraa päällä :D

Mulla on maailman hienoin (tai ainakin melkein) kirjotusalusta! Harmi vaan että se näkyy niiiin harvoin sen ompelukoneen ym alta :D Ikeasta löysin läpinäkyvän ison kirjotusalustan, jonka alle olen koonnut ties mitä. Kun ei mulla parempaa tekemistä nyt ole, niin voisin vähän selittää mitä kaikkea sieltä löytyy :D Isot muumikuvat ovat vanhasta seinäkalenterista. Mörkö oli ennen mun vaatekaapissa, koska äiti aina väitti että jos vaatekaapin oven jättää auki, sieltä tulee mörköjä. Enää se ei voi asua siellä, koska mulla on liukuovet :(

Ehkä paras suomalainen näyttelijä Åke L on myös edustettuna :D Voin suositella 50-luvun mustavalkoleffoja, ne on niin koomisia kun ne yrittää olla vakavana jne :D Valokuva on yhdestä pelistä, teetin niitä vahingossa kaksi, joten se pääsi pöydälle. Viimeiset Harry Potat käytiin katsomassa leffateatterissa, ja ne liput päätyivät myös kollaasiini. Muutkin liput ovat kivoja, siellä on mm. Tukholman metron lippu, Simple Planin keikkalippu, Suomi-Portugali -korispelin ja Berliinin eläintarhan liput. Liila kortti on vaihtarikaverilta, sain sen häneltä kun hän lähti takaisin Saksaan. Ikävä<3
Ja tietenkin legendaarinen Kesälahti-Hyvinkää -junalippu löytyy myös :D Oltiin kerran kaverin kanssa mökillä, ja tultiin sitten kahdestaan junalla pois kun ei oltais autoon mahduttu. Kaikki meni hyvin, Kouvolaan asti. Istuttiin asemalla joku ehkä 10 min, ja sitten toinen matkustaja tuli kertomaan kun kuulutukset eivät meidän vaunussa toimineet, että junassa on vaihdevika ja se seisoo ainakin tunnin. Jes. Siinä vaiheessa me lähdettiin pois junasta. Mentiin mun mummolaan chillaamaan, kun se ONNEKSI on Kouvolassa, eikä tarvinnut panikoida asemalla. Sitä ennen kuitenkin käytiin hakemassa uudet junaliput. Samalla kuulimme, että rata Lahden ja Riksun välillä on poikki, oliskohan joku tulipalo ollut siellä? No ei muutakun Tikkurilan kautta kotiin. Kiitos tästä, VR :D Ai niin, junassa oli myös tukahduttavan kuuma kun oli TOSI lämmin kesäpäivä!

Jos vaikka saisin pidettyä pöydän siistinä, että voisin ihastella tota. Se kyllä taitaa olla turha toivo, kun pitää nostaa taas kohta ompelukone esille :D

Tuli muuten jännä postaus, yleensä mulla on miljoona kuvaa ja vähän asiaa, nyt on toisin päin:D

Loppuun vielä: Käykää osallistumassa arvontaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...