torstai 14. marraskuuta 2013

Korttiasiaa

Isänpäiväviikonloppua vietettiin mummolassa. Tein iskälle kortin, maailman hienoin vormula-auto! :D Tiedän olevani lahjakas piirtämisessä... Ostin uuden lelun, mulla on nyt Dymo millä voi tehdä kaikkee kivoja tekstejä joka paikkaan. Oli meillä muuten kakkukin, jossa oli ihan hillitön kasa kermavaahtoa, muttakun kaikki kuvat on semmosta suttua niin sitä ei täällä nähdä :D
Tasan samanlaiseen korttipohjaan, vaikka kuvissa ei siltä näytä kun kumpikin on otettu niin pimeällä, tein kaverille synttärikortin. Ostin keväällä kirppikseltä Tenavat-kirjan, olikohan huimat 25 senttiä koska siinä oli sivut irti. Mulla on vahva aavistus, että se sama löytyi jo valmiiksi äitin kattavasta Tenavahyllystä, joten uskalsin saksia sieltä sarjiksen. Kaveri harrastaa jääurheilua joten tää oli ihan loistava hänelle :D Tähänkin olisi sopinut tuollaiset Dymo-tekstit tosi hyvin, mutta mulla ei vielä tätä tehdessä ollut kyseistä vehjettä. 
Vikat kortit on mulle. Voitin Sweet Things -blogin arvonnassa lisäpalkinnon, sain noiden sisustuskorttien lisäksi vaahtokarkkiteetä! Norsuteepannu on siis päässyt ekaa kertaa käyttöön :D Siis nuo pystysuuntaiset kortit, Linnea on tuonut tuon keittiökortin joka myöskin on aivan loistava.
Ja koska tenttiin lukeminen ei nyt yhtään innosta (vaikka pitäis, koska kiire viikonloppu tulossa ja en osaa asioita ja maanantaina pitäis osata), voisin rupee askartelemaan joulukortteja! :) Visio on jo valmiina, saas nähä miten käy.

Ps ehkä mä joskus saan aikaiseksi taas jotain järkevää tekstiä, maanantaina vaan oli jäätävä tentti ja kohta viikon oon kärsiny flunssasta ja oon tehny melkee pelkästään hyshysasioita edelleen ja valokuvaus vaan ei onnistu koska pimee... Mut kyllä tää tästä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...