lauantai 7. helmikuuta 2015

Lentävä Lapanen

Käytiin viikko sitten lauantaina Lentävässä Lapasessa (linkki facebookiin, en tiedä toimiiko toi eka koska mulla se ei ainakaan pelaa mutta syy lienee nettiyhteydessä). Se on aivan ihana kahvila Järvenpään keskustassa. Kahvila-asioiden lisäksi se on lankakauppa. Loistava kombo, tykkään!
Meillä oli äitin kanssa turhan lyhyt aika, ehdittiin juoda kahvit (no siis mä join kaakaon koska en tykkää kahvista) ja mä myös kiertelin siellä hyllyjen välissä. Ihan hirmu paljon kaikkea kivaa. Äiti lupasi ostaa mulle jonkun ihkulangan sieltä, no valinnanvaikeushan siinä iski, niin päädyin sitten semmoiseen aika kivan pirtsakkaan sukkalankaan. Se vaan vaatii hiukan ohuemmat puikot kuin mitä mulla on olemassa, ja kun tuolla ei myyty Knit Pron vaihtopäitä, niin en sitten halunnut sieltä muitakaan. En tiiä, oon nyt yrittänyt etsiä Kuopion ja Lahden ja Järvenpään lankakaupoista 3mm puisia normipituisia vaihtopäitä, mutta ne on kaikkialta loppu! Ja en haluais netistä tilata. Vinkkejä? Hyvinkään tarjonta on vielä katsastamatta :D
Lentävässä Lapasessa oli söpöt eriparikupit. Ja pöydissä sokerikippo, ja teemaan sopiva neulottu liina.
Tää on paikka, jonne pitää mennä uudestaan. Mielellään silleen, että on hiukan enemmän aikaa istuksia ja neuloa. Oli mulla nytkin neule mukana, mutta en sitä ehtinyt kaikelta ihmettelyltä edes kaivaa esille. Siellä oli myös vaikka mitä neulekirjoja ja -lehtiä, joita voisi selailla.
Se sama neule muuten on edelleen melkein samassa vaiheessa. Viikko työharjoittelua takana, oon mulle vieraalla paikkakunnalla. Täällä ei oo ihan hirveesti tuttuja. Oon silti saanut vietettyä iltani töiden jälkeen ties missä eri ihmisten kanssa, mikä on mun mielestä oikeestaan aika positiivista :D Tämän takia neulomukset eivät ole edenneet, enkä ole näitäkään kuulumisia kerinnyt tänne päivittelemään. Plus kännykästä jaettu netti on jokseenkin hidas, tämän pikku postauksen tekoon meni ihan kuvien latailun takia kovin pitkään.. :D Mutta palaillaan, sit kun saan taas jotain valmiiksi asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...