sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Aivoleipää

Tehtiin tippaleipiä! Jotka näyttävät ihan liian paljon aivoilta :D
Niistä tuli ihan hyviä, melkein kuin kaupasta ostettuja! No ei vaan, ei noin pieniä ja pehmoisia myydä varmaan missään :D (okei, oli siellä muutama vähän ruskettuneempikin, mutta ei se mitään!)
Ja niitä meinaan oli paljon. Jokaisen jaksoin kuitenkin sokeroida kummaltakin puolelta ;)
Sitten vinkkiä niille, jotka meinaavat myös tehdä tippaleipiä: ÄLÄ leikkaa liian isoa reikää pursotuspussin kulmaan, koska muuten käy hassusti:
Tässä on ohje, se on leikattu viime vuoden Kodin Kuvalehdestä (tai Annasta tai Kotivinkistä tai jostakin?) viime vuoden vappuna, mutta silloin ei tullut kokeiltua. Ja mun taikina oli huomattavasti luirumpaa kuin kuvassa (klikkaa isommaksi). Ohjeen mukaan tippaleipiä piti tulla 15, mutta ehkä mun pursotukset oli vähän pienempiä, niitä meinaan tuli lähemmäs 50 :D Omatekemät tippaleivät ei myöskään näyttänyt ihan tuollaisilta, kuin kuvassa, mutta haittaakse?
Vielä In action -kuvia mun mekosta! On huomattavasti helpompi ottaa muutama kuva, missä mekko on nätti, ja sotkea naama, kuin ottaa miljoonasatatuhatta kuvaa silleen että ilmekin on onnistunut....
Huomatkaa korkkarit! Sekä kaulakoru :) Tosiaan oltiin mun ja veljen kummien 100-vuotisjuhlissa. Kiva kun koko suku oli paikalla, kaikki tunsivat minut, mutta tosinoloa mä en tuntenut melkein ketään :D

Hauskaa vappua vaan kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...