perjantai 6. huhtikuuta 2012

Kesä vois tulla jo

...vaikka ulos kun katsoo niin ei tosiaan siltä vaikuta! Mutta tällainen tästä mun kesämekosta sitten tuli :) Mulla oli viime keväänä veljen ylppärijuhlissa mekko, josta sitten piirtelin kaavat viime kesänä, kun sain päähäni ommella mekon siskon rippijuhliin. Samoja kaavoja käytin nytkin, paitsi että pidensin yläosaa vähän jotta vyötärö ei olisi niin korkealla ja muutenkin vähän hienosäädin. Myös kaula-aukosta tein hiukan erilaisen.
Ja tosiaan en ole käyttämässä noita rintsikoita oikeasti tämän mekon kanssa... Tapaus helma olikin sitten ihan erilainen kuin aiemmassa mekossa :D Halusin siihen jotakin jännää, ja päädyin sitten rypyttämään sen. Toivottavasti rypyt kestävät, muutama nimittäin meni rikki sovitusvaiheessa.. Sen jälkeen tosin ompelin ryppyjä uudestaan ja vähän vahvemmiksi, jotta ne kestäisivät. Siskokin tahtoo samantapaisen ryppyhelmaisen mekon :)

Parasta mekossa on kuitenkin väri - sen turkoosi kohta on ihan samanvärinen kuin mun korkokengät! :D Kangas on löydetty Eurokankaan palalaarista, äiti oli sitä mieltä että se voisi olla pöytäliina mutta minä sanoin että se on mekko >:D Vuorina käytin vanhaa lakanaa, koska se ei hiosta, kuten ns oikea vuorikangas.
Tässä vielä kuva viime kesän mekosta. Olispa jo kesä!
Loppukevennykseksi kuva Riihimäen Eurokankaan parkkipaikalta, kun käytiin katsomassa "oikeaa" mekkokangasta. Pikkusen ärsytti, kun kotona ajattelin etten kameraa kuitenkaan tarvitse -> jätin sen kotiin. Kännykkäkameralla kuitenkin sain kuvan lehmäautosta. Huomatkaa silmäripset! :)
Niin ja käykää osallistumassa arvontaan! Jos mä en voita (lasketaanko todennäkösyys millä mä voitan..) niin mulla on vakaa aikomus ommella tommonen haalari ite :D Ja hyvät pääsiäiset kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...