maanantai 27. elokuuta 2012

All Black

Okei, onhan noissa kyllä punaistakin :D Mulle vaan on saavutus, jos väsään mitä tahansa mustaa, kun mun makuuni sopii yleensä enemmän semmonen kunnon värioksennus. Näihin korviksiin käytin nappeja purkkien kätköistä. En löytänyt samanlaisia kivoja punaisia nappeja, joten pistin ne eriparisiksi. Mun elämää ei haittaa, vaikka korvikset ovatkin vähän erilaiset, kunhan ne tunnistaa pariksi ;) Napit ripustin korupiikkeihin roikkumaan. Koukkuihin pistin punaisia muovihelmiä sekä niissä olleet metallikuulat, lisäksi vähän läpinäkyvää kynsilakkaa jotta mun helmisysteemit pysyvät paikallaan.
Aluksi meinasin heittää sekaan myös mustasta silkkinauhasta tehtyjä rusetteja, mutta oikeestaan nämä ovat tosi kivat ihan tällaisenaan :)

Syy, miksi tarvitsen punamustat korvikset: Mummulla on synttärit. Ja mulla on sinne mekko.
Tästä rojektista lisää myöhemmin ;) Nyt painun nukkumaan, huomenna taas liian aikainen herätys...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...