tiistai 11. joulukuuta 2012

Piparit part kolme

Ollaan mietitty tosi kauan parin kaverin kanssa, että tehtäisiin pipareita. Nyt saatiin aikataulut järkättyä silleen, että yhteinen leipomishetki onnistui. Tänään kemian tentin jälkeen (hyi hyi...) hurautettiin bussilla mun luokse ja vallattiin keittiö. Mun muottien lisäksi meillä oli käytössä kaverin Ikeasta ostamat superihanat elukkamuotit :D Ja tällä kertaa piparit myös on koristeltu ihan superhienosti, eikö! Kun tehtiin muffinsseja, niin meillä jäi strösseleitä yli. Nyt sitten roiskittiin niitä pipareitten päälle. Osa koristuksista me laitettiin jo ennen uuniin menoa, kuten noi alarivin amfetamiinikäyttäjäpupujen (huumausaineiden farmakologia<3) silmät, sekä ton superhienon hirven silmä sekä kruunujalokivet. Nii ja tietty me tehtiin myös nimikkopiparit jokaiselle :D Itsehän olen siis tuo Waldi tuolla. Syystä tämä kappale :D
En yhtään tiiä, mitä tein eri tavalla, kuin viimeksi tein itekseni taikinaa. Nyt näistä tuli jotenkin vähemmän levinneitä, ja vähän vähemmän hyviä :( Vaikka kyllä näitä nytkin söi ihan mielellään :) Varmaan laitoin vähemmän rasvaa ja enemmän jauhoja? En tiedä. Lisäksi me keiteltiin glögiä. Tosi hieno tunnelmakuva siitä. Ja näkyyhän tuolla myös lisää noita pipareita :D
Ihanaa, kun koko päivän on saanut vaan olla! Tosiaan tentti oli aamulla, mutta lähdin sieltä pois kun vielä oli hämärää... :D Pipareitten lisäksi oon myös huseerannut kotona sekä askarrellut joulukortteja. Nyt vaan istun koneella ja mietin, että vois vielä rupee lukemaan anatomian ja fysiologian tenttiin. Vaan ehkä mä huomenna, tänään mä vaan otan rennosti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...