maanantai 11. kesäkuuta 2012

Sunshine is good for your happiness

Kello on jotain kymmenen, ja mä oon tänään jo ollut ajaa (moottoritiellä, iik! ja liukasradalla) autoo pari tuntii.. Jänskättää, kun inssi on ilmeisesti keskiviikkona ja mulla on vielä toi kytkin vähän hakusessa :D Kun ei muutakaan tekemistä ole vielä tähän aikaan päivästä, aattelin lätkästä tänne mun ostoksia, kun oltiin lauantaina korisporukalla Tallinnassa shoppailee :)
Virukeskuksessa on kauppa nimeltä Reserved. Siellä oli iso pöydällinen T-paitoja, jotka mä tongin kaikki läpi. Sit kiertelin kauppaa lisää, ja menin tonkimaan uudestaan. Sen jälkeen jäin miettimään, pitäiskö mun ostaa toi paita. En kuitenkaan ostanut, vaan tulin sitten vielä kolmannen kerran sekoittamaan pöydän totaalisesti, silloin päätin ostaa tän paidan jonka teksti on niiiiin totta :D Myyjätäti tykkäs musta tosi kovasti, kun se aina järjesteli sen koko pöydän uudestaan ennen kuin mä saavuin.. :) Lisäksi löysin Niken urheilurintaliivit (tuttavallisemmin urtsikat), noi on jotenki tosi coolit :D Vielä kun sattui aleen ni jee!
Mä meinasin olla ostamatta korviksia. Mutta kuinkas sitten kävikään, nää suorastaan hyppäs hyllystä mun syliin :D Muutenkin oli ihan hauska matka :)

Vietettiin muuten eilen kaverin kaa leffailtaa (alotettiin siis siinä päivällä 12 maissa) ja katottiin Up, joku Bond-leffa ja Rakastunut Shakespeare. Toi vika oli ihan hauska, kun siinä oli kapteeni Barbossa, sekä tietenkin Potterhahmoja, tällä kertaa Pimento sekä herra Weasley :D Se repeeminen kun tajuttiin, että kaveri joka änkyttää on tuttu Pottereista.. :D Oltiin myös kunnon marttakerho, mä neuloin ja kaveri virkkas siinä samalla :D

Sekavaakin sekavampi teksti. Ehkä mä voisin rupee vähän torkkumaan tässä partsilla missä dataan :) Jos siis mitkään ilkeet ötökät ei tule kiusaamaan mua :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...