tiistai 26. kesäkuuta 2012

Wannabesäärystimet

Tarviin jotain neulottavaa/virkattavaa (viime aikoina lähinnä neulottavaa) kun katon leffoja tai istun autossa tai junassa. Koska mun nilkat palelee aina öisin, päätin neuloa itselleni nilkkalämmittimet. Lankana on jotakin Virosta ostettua värikästä lankaa,josta olen neulonut aiemmin villasukat, pipon, hanskat ja vaikka mitä, ja nyt luulin saavani sen loppumaan. En saanut :D Valkoinen taas on joskus lahjaksi saamaani alpakkalankaa, nyt raaskin käyttää sen.
Malli on omasta päästä sovellettu perusperusperusvillasukista, koko matkalla vaan 2 oikein 2 nurin ja kantapää. Jostain kumman syystä keltavartiseen (jonka tein ensin) kului enemmän lankaa kuin toiseen. Se on myös löysempi :D Jotain voisin kehitellä, että ne pysyvät yöt jalassa.
Noi värit on aika hauskat mun mielestä :) Olis niiiin tylsää jos nuo säärystinmitkälie (tai sukat tai lapaset) olisivat samanvärisiä.

Juhannuksena söin kesän ekan metsämansikan! Mummolan takana on niitty, jossa kävin hyppimässä kameran kanssa, oli niin ihanaa taas räpsiä järkkärillä :D Niitylle, tai oikeastaan ojan reunalle, jäi vielä paljon raakileita odottelelemaan kypsymistä :)
Mummon pihassa on myös paljon kukkia. En tiedä mitä nämä ovat, joka tapauksessa kivoja :)
Joku makro-objektiivi ois kiva, saisin parempia kuvia kukista ja ÖTÖKÖISTÄ niissä!
...sekä vesipisaroista. Noi oli jotenkin tosi hauskoja pallukoita :D
Mua nauratti kun sunnuntaina ajeltiin takaisin Savoon päin :D Iskä halusi välttämättä kuunnella Novaa (hyihyihyi), josta kerrottiin, että Kielkallion kohdalla on hirrrveät jonot. Satuttiin olemaan juuri siellä, mutta onneksi me matkattiin pohjoiseen päin. Oli kiva kun kaikki vaan seiso toisella puolella tietä, ja me saatiin ajella ihan normi nopeuksia :D
Matkalla käytiin myös vaanimassa Kuopion opiskeluasuntoloita, toivottavasti saisin sen kämpän sieltä ;) Kuunneltiin myös radiota. Mua ärsyttää, kun biisejä soitetaan joku miljoona kertaa radiossa, ja sitten kukaan ei jaksa kuunnella niitä. Pistettiin iskän kanssa veikkaus, kuinka monta kertaa kuullaan euroviisuvoittajabiisi. Veikkasin kolme, ja arvasin ihan oikein. Myös Maroon 5:n Moves Like Jagger tuli pari kertaa. MIKSI? Se on soinut radiossa jo ihan liian kauan. Henkilökohtaset traumat kyseisestä biisistä tulivat nimittäin viime syksynä SM-karsinnoissa, kun se oli muistaakseni lämppälevyn eka kappale, josta johtuen se soi suurin piirtein koko ajan. Ja en vissiin ole ainoa, ketä se biisi rupesi tympimään sen viikonlopun tähden :D

mun piti lopettaa tää postaus tähän, ja postata tää eilen illalla (olin kirjottanu tän sitä edellisenä iltana puolivalmiiks), mutta sitten kävi niin hassusti, että töissä ollessani kaveri tuli moikkaamaan mua. Sieltä päädyin lähtemään suoraan heidän mökilleen, eikä mulla tietenkään ollut mitään vaihtokamoja mukana :D Pikkukameran olin onneksi unohtanut laukkuun, joten sain sieltä räpsittyä jotain kuvia, ja hammasharjan kävin ostamassa kaupasta :D Oli kohtalaisen mielenkiintoista istua iltaa lainattu mökkiaamutakki ja työfarkut päällä... :D Paahdettiin vaahtokarkkeja, NAM!! Mä sain vuolla tikut, katsokaa kuinka taitava oon!
Vaahtokarkkeja mussutettiin samalla, kun katottiin leffaa. Saippuaprinssi oli jotenkin vaan tosi läppä, erityisesti ne kohtaukset, missä tehtiin sitä saippuasarjaa :D Tietenkin käytiin myös uimassa (oli muuten kylmää vettä, ja PALJON ITIKOITA!!!) ja mä leikin true valokuvaajaa ja otin oikein upeita kuvia järvestä ja auringonlaskusta. Samalla mut imettiin kuiviin :(
 Tykkään kun tuo järvi oli ihan tyyni sillon keskellä yötä! Tykkään myös siitä, että tää on ihan jumbopitkä tekstipätkä :D Mutta bloggerista en tykkää, kun sillä ja mun kuvilla on jotain ongelmia :(

Huomenna on VAPAAPÄIVÄ, me mennään mummun kanssa vallottamaan Kuopio city! :)

ps klikkailkaa tuolta alhaalta jos tykkäätte ;) ja jättäkää kommentteja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...