lauantai 16. kesäkuuta 2012

Tärkeintä ei ole voitto, vaan se, että Ruotsi häviää.

Tänään oli katukorispäivä. Koska mulla ei oo just nyt mitään oikeeta postattavaa, niin lätkäsen pari kuvaa lisää meidän upeista paidoistamme :D Kyseessä ovat siis samat paidat, kuin mitkä meillä oli viimisessä kotipelissä lämppäpaitana. Nyt vaan tuunattiin näihin selkään nimet ja numerot.
Vastassa oli mm. joukkue Desperate House Wifes. Miten toi kurkku pysyi naamassa :D Meijän ainoot tavoitteet tänään olivat voittaa tuo joukkue, sekä ainainen vihollinen Jokela. Ja molemmat tavoitteet täyttyivät, hyvä me!
Meidän ihan paras tiimi :D kuvasta puuttuu tosin vahvistukset, pari nuorempaa pelaajaa, ilman niitä ei ois pärjätty pelaajapulan vuoksi.... Tulee ikävä noit tyyppei!
NIIN hienot nää paidat! Oli ihan fiksu olo kun pyöräiltiin pelien jälkeen naama punaisena jätskille :D Mainittakoon vielä, että mä en palanut, vaikka oli TOSI kuuma ja arska paistoi tosi lämpimästi. Ja mulla ei siis ollut aurinkorasvaa, tietenkään.

Tää oli tässä, nyt mun korisura saa toivottavasti jatkoa jossakin Kuopiolaisessa höntsäjengissä, meinaan tuli pari päivää sitten kirje että mut on hyväksytty sinne opiskelemaan farmasiaa! :) Tää on siis vasta esimakua Savonmuasta, kun lähden huomenna Iisalmeen töihin (jee, mummolaan asumaan -> neljän viikon kuluttua vyöryn kotiin kiitos mummun ruuat :D) Töistä johtuen mun aika väsätä kaikkea vähenee huomattavasti, joten blogistani saattaa tulla vähän hiljaisempi (heti niitten muutamien melkein-valmis-juttujen jälkeen).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...