keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Dreijattua

Tässä joku aikaa sitten oli Hyvinkään kansalaisopiston kevätnäyttely. En itse käy siellä tekemässä keramiikkaa ihan käytännön järjestelyiden vuoksi (olis kiva nähä miten selviin Hyvinkää-Kuopio-väliä muka viikottain arki-iltoina...) mutta nyt pääsin olemaan näyttelyeläin ja dreijaamaan siellä yleisön edessä. Keskellä on eka yritys, se oli vielä dreijalla ihan jees mutta sit nostin sen pois enkä käyttänyt töhötintä (kuvassa vihreä hiustenkuivain :D) niin sillehän kävi hassusti. Tein siitä sitten sillan, jonka voi dreijata myöhemmin uudestaan. Jotenkin mun sillalla oli huomattava yhdennäköisyys Monsterit Yliopiston Arvilta, siltä liilalta kaverilta joka on pelkkää jalkaa :D
Muut yritykset onnistuivatkin sitten jo ihan hyvin. Varsinkin kun ottaa huomioon että oon dreijannut viimeksi en viime vaan sitä edeltävänä kesänä. Lätkin näihin myös maalia pintaan siinä samalla kun olin siistinyt pohjia. Värit muuttuvat vielä kirkkaammiksi, kunhan nämä poltetaan. Sitä en tiedä milloin se tapahtuu, joten siksi keskeneräisiä kippoja :D
Eka ajattelin, että sininen on kiva ihan sellaisenaan. Sit totesin että ei, ja roiskin sinne sekaan vielä tummanvihreää :D Samoin kävi oranssin spiraalin kanssa, vähän tehostin sitäkin vihreällä. Kylläpäs näyttää muuten kierolta tuo purkki tossa kuvassa vaikka se oli aika suora oikeesti..
Nyt oon Kuopiossa. Olin unohtanu kuinka kiva paikka tää on :D varsinkin kun aurinko paistaa ja on lämmin ja oon ehtiny näkee kavereita ja oon käyny yliopistolla syömässä ja oon käyny korista pelaamassa ja oon pelleilly ompelukoneen kanssa ja oon saanu kaikki harjoitteluun liittyvät paperit toivottavasti palautettua niin ei tarvii stressata kai mitään sen kummemmin :) Todistusta odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...