torstai 1. marraskuuta 2012

Keskeneräistä

Mulla ei oikeestaan oo mitään valmista blogattavaa (paitsi yhet sukat mutta niistä pitää ottaa parempia kuvia eli niitä ei siis lasketa :D ) Niimpä tässä pari kuvaa mun keskeneräsistä projekteista ja kaikkee muuta randomia tää postaus sisältää myös :D

Ekana mun luentoaktiviteetti, neliöt. En oo vielä laskenut, paljonko tossa jo on noita neliöitä, mutta aika paljon niitä kuitenkin on jo kertynyt, varmaan lähemmäs kaksisataa :D Voisin tossa viikonloppuna levittää noi kaikki lattialle ja kattoo, miten paljon vielä puuttuu! Haluisin vaan saada sitä pinkkiä lankaa... Ja jotain kivaa vaaleenvihreetä kanssa. Huoh.
Lisäksi mulla on sukat kesken. Näistä tulee HIENOT! :) Vielä kun löytäisin aikaa neuloa tälle parin. Josta ei tasan tule samanväristä :D Koska oikeesti, kui tylsää neuloa kaksi täsmälleen samanlaista kun voi neuloa erilaiset, jotka kuitenkin tunnistaa pariksi?
Leikin tässä sunnuntaina (?) kynsitaiteilijaa! Mulla oli hienot juhlat, ja halusin jotkut tosi hienot kynnet, niin pyysin sitten siskolta mukaan kynsitarroja. Ihan ite osasin tehdä näin hienot kynnet! Tosi monet noista timanteista on kyllä jo tippunut, koska en omista kirkasta päällyslakkaa... Näillä kynsillä osallistun myöskin blingblingpaketin arvontaan :)
Samaisiin juhliin mä laitoin mun hiukset tosi hienosti. Erotin osan etuhiuksista (ei näy kuvasta, kun en osannut ottaa siltä puolelta järkevää kuvaa), laitoin loput ponnarille. Ne hiukset jaoin kolmeen osaan ja tein niistä jokaisesta letin. Letit kieputin epämääräiselle nutturalle, kiinitin ne pinneillä, ja etuhiukset virittelin hienosti mukaan toiselta puolelta. Mä aina hämmästyn siitä kuinka selkeesti ja tarkoituksenmukaisesti osaan ilmaista itteeni. Huoh. Mekko, joka oli mulla päällä, on ostettu Turusta, Gina Tricotista, kun oltiin siellä pari viikkoa sitten. Tosi epätyypillistä mulle, se on MUSTA ja siinä on paljetteja! Mutta tykkään silti tosta tosi paljon :D Helma on tommonen jännä, melkein näkyy tosta selvästä itselaukaisijakuvasta.
Lisää ostoksia, kävin viime viikolla tutustumassa Hyvinkään ylpeyteen kauppakeskus Willaan. Mukaan tarttui suloset elukkakorvikset Ginasta. Maksoi huimat 2e. :D Lisäksi löysin sieltä villatakin, Vilasta! Lähestulkoon semmosseen, jota olen jo pitkään metsästänyt. Se on puuvillaa, eikä mitään inhaa tekokuitua. Se on kivan värinen, ja siinä on kaulus. Tykkään :) Ainoo miinus on melkein liian pieni koko, tää yksilö oli ainoo joka oli alerekissä jäljellä! Olin koko loppushoppailureissun ihan happyhappyhappy :) Tennarit on ostettu Espoon jostain kenkäkaupasta kun sielläkin tuli pyörittyä.
Kaupanpäällisiksi tohon villatakkiin sain Costume-lehden. Mua aina jotenkin huvittaa lukea tommosia muotilehtiä, kun siellä on liian usein kaikkia järkyttäviä vaatteita. (Tää on vaan mun mielipide.) Sieltä löysin kuuminta hottia olevat haalarit. Mutta kaikkihan tietävät, että haalarit on in! :D Mun haalareihin on taas tullut muutama merkki lisää...
Tänään kävin vielä Kuopion uudessa ostoskeskuksessa, Matkuksessa. Siellä oli avajaiset, hirveesti tarjouksia (ja ihmisiä!) mutta mitään en ostanut! Paitsi pinnejä, niille alkaa olla tarvetta, oon jotenkin mystisesti hukannut jo melkein kaikki pinnit, jotka kampaaja laitto mulle vanhojentansseissa!

Täällä on muuten ihan talvi. Tai ainakin eilen oli. Nyt on harmaata ja loskaa. Yäk.
Musta on muuten tosi kivaa, jos joku, ihan tuttu tai tuntematon, kehuu vaikka mun lapasia tai korviksia, tyyliin bussissa tai vessajonossa :) Varsinkin jos pystyn siihen heittämään että ihan ite oon tehnyt :) Samoin musta on ihana lukee kun tänne kommentoidaan jotain kivaa :)

Tää on muuten mun blogin sadas postaus. Aattelin, että ois ollut jotain tosi repäisevän hienoa postattavaa. Vaan ei ollut :D Hyvä sinä joka selvisit tän sekametelisopan läpi tänne asti! :D

10 kommenttia:

  1. jee, blingbling-kynnet on aina rok :D kiva kun osallistuit mukaan, onnea arvontaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niin on! toivottavasti tällä kertaa onni potkasis :D

      Poista
  2. Ompas tutun näköset haalarit! :- ) Opiskeletko Kuopiossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo täällähän minä, löytyykö sieltä lisää saman alan opiskelijoita :D

      Poista
    2. No mä luin farmasiaa Helsingissä pari vuotta sitte, mutta ei se ala kyllä ollu yhtään mua varten niin vaihdoin Jyväskylään lukeen suomen kieltä. :- ) Vihreistä haalareista en silti suostu luopumaan! Monettakos vuotta luet? Ootko tykänny apteekista? :)

      Poista
    3. aa, must tää taas on kiva ala :D tää on mun eka vuosi opiskelua, ja on ollu oikein kivaa täällä! :)

      Poista
    4. Aa! se kyllä riippuu niin siitä, mistä tykkää. Mussa ei oo yhtään kemistin vikaa, niin se opiskelu ei yhtään lähteny sujuun niin ku olisin halunnu, ja sit motivaatio laski entisestään... En vaan osannu! :- D

      Poista
    5. Hahah. :-D mulle se oli ehkä jotenki liian korkeelentosta. Mä oon ehkä lopulta kuitenki humanisti, vaikka pakko kyllä myöntää että farmasialla osattiin pitää hauskaa! :-D

      Poista
    6. joo, täällä näitä bileitä kyl riittää ihan meijän oman ainejärjestön puolesta :D

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...