torstai 29. marraskuuta 2012

Kesä oli ja meni

Kun kerta kaikki muutkin, ni mäki sit. Nimittäin laitan kuvia kesästä, näin keskellä hirmusen pimeetä ja kylmää marraskuuta. Ainakin täällä ja täällä on kesäkuvia. Haasteen ohjeena on, että pitää valita kuusi valokuvaa viime kesältä, liittyen ihanmihinvaan. No, mä en pystyny valkkaamaan vaan kuutta kuvaa, joten jaottelin kuvat kuuteen kategoriaan ja tein niistä kollaasit. Kuvia kesätä, semmosista jutuista missä kamera on ollut mukana ja sitä oon muistanu käyttää (ja antaa muille käytettäväks) :D Tuli muuten ikävä kesää ja sitä kun oli melkein lämmin!

Random valokuvaussessiot siskon kanssa
Käytiin leikkimässä true valokuvaajia, ties missä (ainakin Makkaralahdessa ja Reetuntiellä, eli melkein mun tiellä), laatu kuvia siis kamera pullollaan :D Sisko on vielä parempi poseeraa ku mä, mutta se ei ehkä tykkää jos mä julkasen niitä kuvia niin annetaan niitten pysyä arkistojen kätköissä... :D

Kaverit ja koris
En tiiä miks, mutta kaverit ja koris vaan on tosi yhteenliittyneet mun elämässä, niin ne tuli nyt samaan kollaasiin. Eka kuva on tosin ihan kotipihalta, kuvattiin laatu korisvideo siskon kanssa :D Elviskuva on nykyisestä kotikaupungistani, kun kävin näkemässä kavereita (joihin tutustuin yhellä korisleirillä pari vuotta sitten, ei sillon ois uskonu, että joku päivä pelataan vielä samassa joukkueessa. Vaan niin hassusti on käynyt, että me ollaan nyt joukkuekavereita! :) ) kesällä. Kaks vikaa kuvaa onkin katukoriksesta, noi paidat on vaa niin rakkaus<3 Ja siis tietenkin noi ihmiset noissa paidoissa myös :D

Mummolahengaus
Jotenki tosi paljon tuli vietettyä aikaa kummassakin mummolassa. Toi liidokki tossa alavasemmalla on oikeesti siis melkeen metrin pitunen, semmosesta hassusta isosta mainosjulisteesta taiteiltu :D Ja huomatkaa mun ja siskon sävysävyyn olevat vaatteet ja sateenvarjot :D

DIY, varsinkin koska MUUTTO!
Sen mitä töiltäni ehdin, tein kaikkea jänskää käsin. Ja kovasti niitä juttuja meni sitten mun kämppään, joka tossa vanhassa kuvassa näyttää hirmusen tyhjältä ja avaralta, nyt mun luukku on jo täynnä tavaraa :D

Syöminen
Ruoka on hyvää, ja syöminen kivaa :D Varsinkin ukin tekemät muurinpohjaletut, omnomnomnom... Ja tuli sitä jäätelöäkin syötyä jonkun verran kesällä, samoin mansikoita ;D Hassua katella näitä tämmösiä kesäisiä ruokakuvia, kun tein tossa päivemmällä pipareita.

Uiminen, ja yleisestikin järvet ja muut lätäköt
Oli ihan huippua uiskennella paljon. Kaikista siisteintä oli varmaan, kun päästiin perille mummolaan tosi keskellä yötä, ja mä halusin mennä uimaan. Siitä toi oikean alakulman kuva :D Myös suoraan lenkiltä järveen juokseminen on tosi kivaa, suosittelen kokeilemaan ens kesänä :D

Kaikki, ketä huvittaa kaivella kesäkuvia muidenkin nähtäviksi, napatkaa haaste mukaanne! :)

Mulla kesti tän julkaisemisessa tosi kauan. Picasa ja Picnic ei suostuneet mun kanssa yhteistyöhön parin vikan kollaasin kohalla, joten piti sitten vähän ninjailla, ja nyt nää muokkaukset ei oo semmoset mitä mä ajattelin mutta näillä mennään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...