perjantai 9. marraskuuta 2012

Lumi tuli

Haluisin, että koko talvi ois suunnilleen jotain tämmöstä keliä. Silleen pari astetta pakkasta, että lumi pysyy. Tänään mulla loppui luennot aikasin, ja ulkona oli ihan älyttömän kiva keli. Heti kun selvisin kotiin, nappasin kameran kouraan (eli siis pelkkiä kuvia tälläkertaa :D ) ja menin tonne metikköön. Sieltä löytyi näkötorni! Ja kyllä sieltäkin näkyy ihan pitkälle. Pitäis kait Puijon torniinkin joskus kiivetä :)
Tässä kuvassa se Puijo sitten näkyykin. Noista mäkihyppytorneista - VITSI, mä järkytyin tänään kun avasin facebookin! Törmäsin siellä tämmöseen kivaan linkkiin, jossa näytetään, miten Hyvinkään hyppyri räjäytettiin tänään. (edit, tässä toinen, ehkä vähän parempi, video) Siis silleen KABUUM. Ja mulle ei oo kerrottu tästä yhtään mitään! Noita rappusia on muuten tullu joku kerta juostua ylös, ne kai sentään jäi paikoilleen...? Toi hyppyri on ollut aina tuolla. Ihan aina. Ja nyt ei oo. Äää.
Tää oli musta aika makee lumikuorrutus tälle puulle :D
Ihan ylhäällä näkötornissa, siinä kaiteella, oli tosi hauskasti lunta :D
Kotipihalla on pihlaja. Ja siinä oli tilhiä, ja ne söi :D Suurin osa kyllä tais säikähtää kun mä rynnistin siihen alas säätämään kameran kanssa, mutta ei onneks ihan kaikki :)
Tän ulkoilun jälkeen oli ihana tulla kotiin ja juoda kaakaoo. Normi kaakaojauheestakin saa aivan ihanaa kaakaota, kun sinne laittaa sekaan suklaata. Tai mariannekarkin, tai Dumlen. Omnomnomnom. Pitäisköhän mennä juomaan vielä lisää kaakaoo :D
Sain mun superihanat villasukat valmiiksi (ja pääteltyä!!!) tänään, niistä sitten ensi kerralla :)

2 kommenttia:

  1. Voi miten kauniita kiteitä :)
    Ja tuo ehdotus kaakaojuomasta...niin houkuttelevan hyvää, että en varmasti kokeile ;o)
    Mun kroppa ei kestä kun kummiskin siitä tulisi ihan päivittäinen tapa. Mutta ehkäpä vasta sitten kun saan kuntoiluvaihteen päälle pysyvästi.

    Ja hei noi sukat on aivan syotävän ihanat!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos!
      joo ite oon huomannut juovani kaakaoo nykyisin monta kuppia päivässä, ja tänään aamulla olikin kriisi kun maito oli loppu!
      ja kiitos sukkakehuistakin, oon itekkin supertyytyväinen niihin!

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...