keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Miss' ovat yksisarviset

Tässä kauniissa kappaleessa (huomaa sarkasmi) etsitään yksisarvisia.
Mulla on vastaus siihen mihin ne ovat kadonneet, ne on mulla täällä! Kuvassa ne ihmettelevät, mikä onkaan tuo ihme pyöreä juttu, johon voi sytyttää tulen.
Sytytettyäni kynttilän (joskin se oli toinen kuin kuvassa, koska parvekkeen oven suussa oli ihan hirmuinen tuuli!), rupesin tuhoamaan näitä kauniita taikaeläimiä. Mulla ei ollut klemmaria, joten käytin hakaneulaa eläinten rei'ittämiseen. Miksikö halusin tuhota näin söpöjä pikku elukoita? Koska korvikset. Nää kaverit ovat odottaneet pääsyä korvakoruiksi jo hyvän tovin. Nyt koen olevani niin aikuinen, että kehtaan jopa ehkä käyttää yksisarviskorviksia jossain :D

Kuvassa on taikaponi, jonka mahan läpi menee hakaneula. Polttava hakaneula. Sama hakaneula lävisti myös mun peukalon, au! Aluksi ajattelin, että olis tosi kätevää jos tekisin koko masun läpi reiän, mutta alkuhankaluuksien vuoksi päätin, että voisi olla ihan kätevää jos teen vain puoleenväliin vatsaa reiän, ja tökkään sinne korupiikin. Näin tein, ja laitoin rutkasti pikaliimaa, jotta mun yksisarviset ja taikinaponit eivät karkaisi omille teilleen.
Korupiikkeihin pujottelin helmiä. Alimpaan helmeen heitin myös vähän liimaa, jotta piikki todellakin pysyisi kiinni hepan selässä. Samalla se peittää ne pienet mustat jäljet, jotka kuuma hakaneula aiheutti. Pujottelin piikkiin vielä lisää helmiä, nyt nää näyttävät ihan jonkun karusellin yksisarvisilta! :D
Niin asialliset, ja aikuismaiset! :) Vaihdoin muuten koukkujen jousi-pallojen tilalle vielä helmiä, koska ne nyt ovat kivempiä kuin ne siinä olleet systeemit.
Mulla ei ollutkaan korviskoukkuja kuin yhteen pariin, joten pinkit hepot jäivät vielä odottelemaan vuoroaan. Toivottavasti muistan ostaa koukut pian! :D
Jostain kotikotoa löytyi tämmönen söötti dalmatialaiskoira. Mun lempparileffa muksuna oli siis 101 dalmatialaista, vitsit, pitäiskin kattoa se taas :D Mulla oli mm pehmolelukoiria ja hattu ja hiuspanta, jossa oli irroitettavia härpäkkeitä, semmosia kukkia ja renkaita ja sit dallarikoira. Tää putkahti tosiaan esille joskus syksyllä, ja silloin jo polttelin tuikun ja klemmarin avulla sen pantaankiinnitysjutun irti. Kun kerta kaivelin superliimaa, niin päätin tehdä jo kauan sitten alkuun laittamani sormuksen. Tässä se nyt sit on, melkein yhtä aikuismainen kuin noi korviksetkin :D
Nää Tipikorvikset taas ovat olleet entisessä elämässään napit. Ostettu Karnaluksista. Näistäkin tuhosin takaosat, taisinpa tehdä sen itseasiassa samalla kertaa kuin tuosta hauvastakin. Ja liima kun oli esillä, niin liimailin näihinkin taustat paikoilleen.
Viimeksi kotikotona käydessäni löytyi vielä lisää sälää, joka tartti liimaa. Zorro ja Luigi ovat nyt magneetteja meidän uuden jääkaappimme ovessa. Lisäksi liimailin tuon ison punaisen napin, sekin itseasiassa on Karnaluksista, kiinni magneettiin. Patrick on mukana kuvassa kun se on niin söpö, ja mä melkein päivitin tän kun oli St. Patrick's day, mutta sit tulikin muuta kaikkee :D
Mun pitäis olla lukemassa vielä viimeisiin tentteihin. Ihan pöhkö ajatus, että harjoittelu alkaa kohta, ja ei enää nää käytännössä ketään opiskelukavereita :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...