maanantai 15. lokakuuta 2012

Bling!

Koska tunnetusti mulla on niin vähän korviksia, piti mun tehdä yhdet lisää. Tälläkin kertaa mulla oli hyvä syy: tarttin semmoset isot ja sopivan näyttävät oikein hienot juhlakorvikset. Visio näihin mulla on ollut jo kauan, nyt mulla oli aikaa ja materiaaleja joten korvikset myös toteutuivat! Pistin vaan ketjua palasiksi, ja ketjunpätkät korviskoukkuun. Meinasin eka laittaa väliin semmosen pikku rinkulan, vaan mun ketjujen lenkit oli niin pieniä että en sitten laittanutkaan kun rinkulan metalli oli niin paksua :D Vaan hyvin toimii näinkin.
Pisin ketjunpätkä on jotain 10 cm pitkä, muut ovat aina vähän lyhempiä kuin edellinen. Pistin ketjun, jonka sain aleriipuksesta, kummastakin päästään roikkumaan hakaneulaan, jolloin sain aina kaksi samanpituista pätkää. Tästä sain siihen vähän vinkkiä. Eli siis, mun korvikset on tällä kertaa SYMMETRISET, mitä kummaa! :D Nää on myös siinä mielessä oudot korvikset mulle, että näissä ei ole mitään muuta kuin hopeanvärisiä osia. Jostain syystä mulle on kertynyt kaikkia iloisenkirjavia korviksia :D Melkein laitoin näihin helmiä killumaan, mutta totesin, että näin nämä ovat monikäyttöisemmät.
Purkki on peräisin mummolasta. Eikös oo ihana<3 Tällä hetkellä siellä on kuivattuja omppuja :)

ps tein taas pannaria. Tällä kertaa siitä tuli vähemmän epämääräinen kuin viimeksi, vaikka se kohosikin keskeltä aika komeasti!

4 kommenttia:

  1. Jes, hienot korvikset! Mulla on kans joku pakkomielle laittaa aina helmiä, vaikka ihan tosiaan haluaisin just tällaset ketjukorvikset. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kiitti! joo piti oikeesti hillitä itteni etten laita mitään liikaa....

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...