tiistai 9. lokakuuta 2012

Yksi pieni elefantti

Mulle tuli hirmunen hinku tehdä korvikset. Semmoset isot, pitkät, näyttävät. Mulla olis tosi hieno visio, mimmoset haluun, mutta mulla ei ole materiaaleja :D Piti tyytyä niihin matskuihin mitä kotoa löytyi, ja tämmöset sitten sain aikaiseksi.
Noi punaiset rinkulat ovat ehkä jostain sähkölaitteesta, joka meni rikki? En oikeestaan muista. Nyt keksin, että niistähän tulee tosi hienot roikkuvat tommosseet. Lisäksi pistin kätköistä löytyneitä punaisia helmiä. Jotenkin nää on vaan vähän jouluisat :D Saa nähdä, käytänkö tälläisenään vai puranko ja teen näistä jotain muuta. Hmm.

Toin mulle teepannun, kun kävin viikonloppuna kotona! Se on hirmusen iso, sinne mahtuu 4dl nestettä sisälle :D Vaan eikös oo sulonen, ihan itse omin pikku kätösin olen sen dreijannut joskus 4 vuotta sitten. Kuten kuvasta näkyy, siitä on oikeesti tosi hyvä kaataa! Sais vaan tosissaan olla vähän isompi... Teepannusta tuli nosru, koska sen kaatonokka on niin röpelöinen että se näytti ihan efelantin kärsältä. Sillä on myös suu, mutta se ei näy, koska se on suloisesti toispuoleinen :D
Viikonloppuna leivoin mokkapaloja. Mun tosissaan piti tehdä kaikkea oikeeta, kuten lukea fysiologiaa. Vaan kuinkas sitten kävikään, sisko halusi mokkapaloja niin mähän tein! :D Seuraavana päivänä tein vielä unelmatorttua. Siitä en ehtinyt ottaa kuvaa, ennen kuin se päätyi parempiin suihin... On se kiva leipoa, kun on sähkövatkutin!
Tämmöstä tällä kertaa. Nyt reeneihin, en ookkaan pitkään aikaan päässy pelailee korista kun oon ollu kipee ja sit on ollut kaikkee koulujuttua sun muuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...