sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Jokaisella pilvellä on pinkki reunus

Tein pipon. Sain mummolta pinkkiä isoveikkaa, josko oisin voinut käyttää sitä peittoprojektiini. Vaan se on liian paksua, siispä piti keksiä siitä muuta. Ja sitten näin, kun kaikki teki tämmösiä pipoja. Mulle kans! :D Torstaina matkasin kotiin, ja illalla katottiin siskon kanssa Madagascar. Leffan aikana pipo melkein valmistuikin :) Luulin tehneeni suunnilleen oikeen kokosen, mutta kas kummaa, kuvioneulekohta kiristää mun päätä... Sitten mittailin vähän tiheyksiä ja totesin neuloneeni vähän kireemmällä käsialalla kuin ohjeessa. Mahtuu tää sentään päähän, mutta oisin halunnut tosta löysemmän. Ja pidemmän - tein pari kerrosta ylimääräistä kun halusin oikein lörpän pipan, ja nyt just ja just mahtuu päähän! Pöh.
Lankana siis isoveikkaa, vaaleenvihreestä neuloin viime talven aikana villatakin. Siitä tuli ruma mutta tosi lämmin! :) Pitää kaivaa se esille kunhan tulee kunnon pakkaset. Tupsun keltaisesta olen virkannut joskus yläasteella pipon. Siitä tuli hieno, ja pari talvea sitten virkkasin siihen korvaläpät. Nyt olis oikeestaan loistava aika käyttää sitä, kun lankana oli jotain ei-niin-lämpöistä-kuin-villa. Niin ja toi mun päällä oleva paita on kanssa yläasteajoilta, tein sen sillon joskus kässässä.
Kaikille niille, joilla ei oo omaa ikkunaa / jotka eivät ole kävelleet pihalla: LUNTA!! :) Nyt on ihan joulufiilis. Vaikka en mä ihan ymmärrä ihmisiä, jotka laittaa jouluvalot jo syyskuussa palamaan... Tässä muuten huisin joulublogi ikinä :D

Keksin ruveta listaamaan mun neulomuksia ynnä muita Ravelryyn. Mun profiiliin pääset tästä. Ehkä. Sun vissiin pitää kans olla Ravelryssä jos haluut katella mun projekteja :D en oo ihan vielä sinut ton Ravelryn kanssa, kun ei tää englannin kieli oo se mun vahva juttuni, enkä oo keksinyt miten ton sais suomeks :D
Inspiroiduin kovasti tästä pilvenreunakuviosta. Nyt mulla on tekeillä sukat, missä on samankaltaisia raitoja, oottakaapa vaan kun saan ne valmiiksi ja tänne! :D Mun piti lukee junamatkalla, niin en ehtinyt neuloa kuin toisen... Muuten, satuin katsahtamaan vähän ennen Herralaa ulos ikkunasta. Näin pellon täynnä joutsenia. Ja heti seuraavalla pellolla hyppeli peura <3

4 kommenttia:

  1. Oij tupsupipo!!! Sisko teki miulle viimevuonna sellasen missä roikku narujen päässä erivärisiä tupsuja : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, tupsupipot on parhautta! (jos ei pistä pyöräilykypärää päähän) kui ihana sisko sulla on ku tekee tommoi pipon! :)

      Poista
  2. Ihana pipo!:D Tulee vähän mieleen cupcake!8)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...