maanantai 21. toukokuuta 2012

Kesäsommaren

Mulla on ollut tänään ihan kesäfiilis! Pyöräilin kaupunkiin soitto- ja ajotunneille T-paidalla, se on mulle oikee kesän merkki kun muuten oon ihan vilukissa! Varma kesän merkki on myöskin se, että pyöräillessä tulee suu täyteen ötököitä. Samoin lenkillä juostessa...
Korvissa mulla oli roikkuvat palapelinpalakorvikset, enää kun ei tarvitse hautautua huiveihin ja pipoihin että ulkona tarkenee, ja samalla pelätä sitä että ne huivit ja pipot repii korvikset irti! Palaset on jostain vanhasta palapelistä, josta puuttui jo osa paloista, joten ei haitannut että otin siitä vielä muutaman palan :D En ole noita korviksia käyttänyt kai koskaan, vaikka ne on roikkunut mun korvistelineessä ainakin vuoden, hehee.. Tosi kevyet, ja lepatti kivasti tuulen mukana kun pyöräilin. Oli muuten vähän hassu fiilis, kun lähdin pois soittotunnilta: Viimiset about 14 vuotta oon rampannut musaopistolla mutta en ramppaa enää, ainakaan jos pääsen kauaspois opiskelemaan :O
Korvistelineenä toimii mun pöllötaulu, jonka ostin Ikeasta ikuisuus sitten, nyt se on jo vihdoin seinällä :D Nyt vähän aikaa sitten huomasin, että Norsiksella on samanlainen xD
Jos vaikka huomenna pääsisin nauttimaan kesästä partsille, fysiologian kirjan kanssa. Keskiviikkona sitten pääsykokeet, hui. Tai sitten voisin ommella systerille mekkoa, se on jopa edistynyt viikonlopun aikana! ;)
Arvonta! Tommoset jotkut kuviokankaat ois tosi hurjia :D

2 kommenttia:

  1. mä oon niiin poikki harkoista!!! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans! en tiiä kui mä selviin täst koneelt pois (keittiöön syömään)... :D

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...