sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Cube

Ompelin mulle pikku rahin, joskus kesällä. Nyt jo saan siitä postausta aikasiks :D Sain tähän idean, kun kierreltiin Pikku Pietarin torikujalla. Rahi periaatteessa kestää istumista, mutta se menee ihan lyttyyn jos esim mä istahdan päälle :D Joten tää on lähinnä kiva sisustuselementti, jonka päälle voi heitellä kaikkia tavaroita.
Matskuna tässä mulla oli kolme vanhaa lasten pikku vaahtomuovipatjaa, sekä Marimekon verho, mulla oli yhteensä viisi kangaspalaa, joista kaksi pääsi oikeasti verhoihin (klik). Vähän mua arvelutti saksia ikivanhoja Marimekkokankaita, mutta ihan hauska tosta kuutiosta tuli! Vaikka se ei kuvissa näytäkään niin kivalta kuin livenä, kun laatu on mitä sattuu, ja yritin parhaani mukaan parannella kuvia :D En ikinä ole tykännyt saumojen umpeen ompelemisesta käsin, ja tässä sitä riitti! Mun piti ommella vähän yli kaksi särmää käsin, koska muuten mun vaahtomuovipatjakuutio ei olisi mahtunut sisälle. Laitoin meinaan palaset pinoon, ja ompelin kangaskaistaleista tukevia viritelmiä siihen ympärille. Selkeä selitys.
Tuolta ylempää kun klikkasitte linkkiä, niin näkyi kuva mun huoneesta. Mun luukku on muuttunut oikeestaan aika paljon siitä, nyt mulla on pöytälevy (ja pöytä täynnä roinaa), kirjahylly on pöydän vasemmalla puolella, ja mulla on uusi matto! Tää tuli vastaan Hyvinkään Anttilasta, oli alennuksessa, tää on ISO, ja niin ihana! Periaatteessa matto on sininen, mutta kuten kuvasta näkyy, on siinä ihan hirveesti kaikkea muutakin :D
Huoneessa on muutakin muutosta, mun lepakkotuolini on nyt täällä!<3 Myöskin Ikeasta ostettu pöllötaulu, joka oli rakkautta ensi silmäyksellä, sekä Muumi-seinäkalenteri ovat nykyisin seinällä. Tää alkaa vähitellen muistuttaa ihan mun huonetta, kun tavaraa pikku hiljaa kerääntyy :)
Repesin muuten, kun törmäsin tälle sivustolle. Siellä on sukista taiteiltuja levynkansia :D Kyllä tää Arctic Monkeysin kansi näyttää melkein oikeelta. Tuli joskus yläasteaikoina kuunneltua kyseistä orkesteria hyvinkin paljon :D
Nyt voisin ruveta pesemään pyykkiä, ja sit illemmalla voisin olla true urheilija ja lähteä lenkille! Ja kai mun pitäis jotain koulujuttujakin ehkä vähän katella...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...