maanantai 10. syyskuuta 2012

Hösten kommar snart

Veljelle on jostain kertynyt hirveesti kaukosäätimiä ynnämuuta sälää, joille hän tarvitsi säilytyspaikkaa. Olin tosi otettu, kun hän pyyti mua ompelemaan sellaisen! :) Käytiin Masan Kangaspalassa (siis minä ja veikka, sain hänet raahattua mukaan) hakemassa kangasta, ja sitten vähän säädin, ja nyt on kaket, näppis, pleikkaohjain ja batterytölkki kätevästi saatavilla. Mulla ei ollut tähän(kään) mitään kaavoja, vaan mittailin, sovelsin ja mittailin vielä lisää. Ensin ei ollut tarkoitusta laittaa tölsälle omaa taskua, vaan siinä piti olla kultaisen pleikkaohjaimen mentävä kolo. Vaan kuinkas sitten kävikään, ei ohjain olisikaan mahtunut siihen taskuun! Siispä sille oli ommeltava erikseen vähän isompi tasku, ja vapautuneeseen tilaan tein paikan juomatölkille.
Kiinnityssysteemin kanssa oli paljon ongelmia, kun mulle annettiin ensin ohjeet, ettei käsinojan yli saisi mennä mitään. En kuitenkaan saanut hienoista kuminauhaviritelmistä huolimatta taskusysteemiä pysymään paikoillaan, joten oli ihan pakko uhmata annettuja ohjeita :D Nyt pysyvät tavarat järjestyksessä! Siis sikälimikäli saumat kestävät...

Pihlajanmarja-aika! Bongaa kuvasta vesipisara ja kaveri :D
Olin muuten ihan jeeeeee kun perjantaina selvisin kotiin - uudet koriskengät olivat saapuneet postista! Nyt kelpaa ruveta valloittamaan vähän pohjoisemman Suomen korisparketteja!
Mulla olis vielä hetki aikaa ennen reenejä, voisin ruveta tekemään koulujuttuja. Tai vaihtoehtoisesti neuloa. Hmm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...