lauantai 18. elokuuta 2012

Bahama Blue

Kun kaikilla muillakin on, ni mäkin tahdon! Tällä kertaa kyseessä on hienot värilliset farkut. Lomalla kiersin about kaikki Kuopion ja Iisalmen vaatekaupat, ja en löytänyt mistään sopivia värifarkkuja. Ongelmana oli aina joko liian lyhyet lahkeet, typerä väri tai käsittämätön kireys reisistä joka johtuu siis siitä että mulla on hypersuuret reisilihakset! jotka vielä kasvaa tulevaisuudessa kun poljen kipeetä mäkee kämpille joka päivä <3 Löysin kuitenkin alesta valkoiset farkut, joissa oli lähes riittävän pitkä lahje, ja ne mahtuivat jalkaan! Vähän kauemmin kesti selvitä kauppaan, jossa myytiin kangasväriä. Siellä sitten arvoin, millaista väriä halusin. Loppujen lopuksi päädyin merkkiä-en-muista väriin Bahama Blue, käsivärjäysaineeseen. En ottanut koneväriä, koska samalla värjäsin mulle coolisti päiväpeittoa, siitä lisää sitten kun se on paikallaan mun kämpässä ;)
Farkuista tuli ihan tosi kivan väriset! Vaikka ei olis yhtään haitannut, jos sävy olisi ollut tummempi. Keskimmäisessä kuvassa se on aika hyvin oikeen värinen. Ja toi lappu on myös aika hauska kun se ei ottanu väriä melkein yhtään, farkut on ihan kuin kaupasta ostetut ;) Nää on kans vähän tämmöset kesäfarkut, vaik ihmiset väittää että kesä ois vaihtumassa syksyyn. Musta ei vaan tunnu silleen siltä, kun en oo viel koulussa :D Masentavaa vaan on, et oon töissä, ja aamulla kun herään kuuden maissa, niin on jo silleen pimeetä, hyii... Voin vaa kuvitella sit Kuopiossa niitä talviaamuja, apua!
Tykkään kans kun nää farkut taipuu ihan hyvin eikä ahista! :) Ja posekin on muuten hillittömän hieno vai mitä.
Olin muuten ihan VOU täs yks päivä kun hain systerii treeneistä (enkä sammuttanu autoo kertaakaa mihinkään risteykseen!!) ja radiost soi semmonen Green Dayn uus sinkku, Kill the DJ, jonka olemassaolosta mä en tienny enkä löytäny sitä juutuubistakaan (siis GD:n viralliselta kanavalta, muita ei lasketa, siks en linkkaa sitä tohon kuten tavallista)! Nyt oon vaaninu koko päivän NRJ:tä, jos se vaikka olisi soinut sieltä, mutta ei.

2 kommenttia:

  1. Mukavan oloinen blogi sulla =) Ja on sopivan mittaset tekstit, sopivasti kuvia ja hyvää tekstiä! Jään seuraileen ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...