torstai 28. kesäkuuta 2012

Lentävä Kalakukko, aka Kuopion valloitus part 1

Vietettiin mummun kanssa laatuaikaa, kuljailtiin Kuopiossa :D Kaikkea tosi tarpeellista ja hyödyllistä tarttui mukaan. Satuttiin Sinooperiin, jossa oli loppuunmyynti, kaikki -50%. Ei siellä enää ollut paljon mitään jäljellä, mutta puuhelmiä ostin muutaman pussillisen. Tarkoitus on tehdä näistä pari rannekorua, mutta muutaman helmen voi käyttää muuhunkin ;) Pari päivää sitten hajotin mun laukun vetskarissa roikkuneen pikku tupsun, josta aina vedin vetskarin auki. Nyt laitoin pari helmeä korupiikkiin, ja tän systeemin virittelin roikkumaan vetskariin. kuvakin on laadukas, kun en jaksanut etsiä valoisampaa kuvauspaikkaa...
Mummu puolestaan oli hajottanut kännykorunsa, jäljellä oli vain punainen naru. Siihen pistin myös pari helmeä piikkiin, ja taas kännykkä on valmiina menoon!
Tässä mun loputkin uudet helmet :) Mulla vaan on ongelma, kun en tiedä, mitä kaikkia väriyhdistelmiä haluaisin rannekoruiksi :D Ärsyttää kun se metallihäskyrä, johon noita pujottelen, on kotona. Onneksi äiti ja sisko tulevat viikonloppuna tänne, ja saan sen heidän mukanaan (jolleivät ne unohda!!)
Kangastakin ostin, PAKSUA raidallista collegea! Siitä tulee mulle potkupuku! Siis jos joskus pääsen kotiin, saumurin ääreen :D Kamala kun ois kaikkia ideoita, mitä haluaisin ommella, mutta nää kaukosuhteet saumurin ja ompelukoneen kanssa ei ihan toimi <3

Kuopiosta löysin myös täydelliset arskat! Mulla ei ookkaan vielä riittävästi aurinkolaseja, noi oli pakko kotiuttaa. Noi on tosi kivat, kun ne näyttää ihan normi punaisilta, mutta toisella puolella onkin New Yorkin metrokarttaa :D
Kuopiossa oli myös sightseeing-juna. Mulla sattui olemaan kamera kourassa, kun se tuli tien yli, ja rupesin epätoivoisesti ottamaan siitä kuvaa. Ja ne kuskit vilkutti mulle :D
Tää junahan siis oli ihan selvästi Lentävä Kalakukko. Hanna Partaselta ostettiin yks kalakukko (joka valitettavasti ei lennä:( ) ja tuolla sitä olis kohta tarjolla, mutta kalakukot ei ole ihan se mun juttu. Mutta subit ovat, tutustutin mummun täytettyjen patonkien ihmeelliseen maailmaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...