sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Leipuri Hiivan korupaja

Eilinen ilta kului korunäpertelyiden parissa. Äiti toi mulle yks päivä kirppikseltä rannekorun. Oon ylpee mun äitistä, sekin näki siinä potentiaalisia korvakoruja :D Yläkuvassa näkyvä hökötys sai siis purkutuomion, se oli vähän turhan rönsyilevä minun makuuni. Helmet menivät varastoon odottamaan uutta tulemistaan, mutta lukkohässäkkään virittelin puuhelmiä.
Olisin toki voinut käyttää jotakin muuta kuin kirkkaanoranssia lankaa, mutta ekaks meinasin laittaa myös oransseja helmiä. Päädyin kuitenkin vähän hillitympiin vihreän, liilan ja sinisen sävyihin. Tuli aika muhkea käsikoru, toiveena olisi osata käyttää tätä joskus!
Tykkään kuitenkin tästä enemmän kuin alkuperäisestä versiosta, se kai on pääasia. En vaan yhtään tiedä, kuinka kestävä tämä koru on, kun mulla oli vähän ongelmia helmien päiden kiinnittämisen kanssa. Loppujen lopuksi tungin kynsilakkaa sisälle noihin metallikappalepäätyihin, jotta solmut pysyisivät varmasti niissä sisällä :D

Tänään hyörin keittiössä mummun kanssa. Leivottiin pullia. Tai siis, minä leivoin ja mummu jakeli ohjeita :D Olin vaan tosi kapinallinen (jonka johdosta mun päässä pyöri tämä biisi) ja mm. vaivasin taikinan käsin, levittelin täytemömmön suoraan nuolijalla enkä veitsellä ja kaikenlaista muutakin pientä, mitä mummu tekee vähän eri tavoin :D Täytteenä on rasvaa ja tomusokeria vatkutettuna, tosi hyvää (ja terveellistä)
Hyviä pullia tuli joka tapauksessa! Kohta kun pääsen kotiin, olen oikeesti ihan pyöreä pallo ja vyöryn joka paikkaan... :D

6 kommenttia:

  1. Ihania pullia nam!! Toi kapinallisuus mummelin kanssa kuulostaa tutulta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on hyviä! :) heheh, joskus pitää kyseenalaistaa vanhat hyväksihavaitut toimintatavat!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. voi jukra! jotain olen kämmännyt, mutta kyseessä siis Green Dayn She's a Rebel. nyt linkin pitäisi toimia. Ja kiva että joku oikeesti klikkailee linkkejä, ettei ne oo vaan mun omaks iloks täällä :)

      Poista
    2. aaa! ajattelin green dayn minoritya. :) molemmat mahteja biisejä! asiaa!

      Poista
    3. no mut oikee bändi! ja ois toikin sopinu ihan hyvin, kun tarkemmin pohtii :D

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...