tiistai 3. heinäkuuta 2012

Piupalipaupalibumtsibumtsibum

Pari rannekorua väsäsin mun puuhelmistä :) Kaikki muut helmet ovat uusia Kuopio-ostoksia, turkoosit on muutaan vuoden takaa Hyvinkäältä. Olisin halunnut tuosta oikeanpuoleisesta vähän isomman, mutta turkooseja helmiä oli jäljellä tasan seitsemän, ja niillä ei paljon juhlittu :D
Helmet on siis paljon mainostamassani metallijutussa, tykkään noista oikeestaan enemmän kuin perinteisistä kumpparirannekoruista. Mua aina pelottaa, että kuminauha katkeaa, jolloin helmet leviävät ties minne, näin mulle on käynyt liian usein... Eilen mulla oli töissä tuo vaaleampi, ja tänään illalla käytin sinioranssia kun oltiin rätkimässä valokuvia systerin kanssa:D Käytiin katsomassa leikkipuistoa, jossa muksuna aina leikittiin, mutta SE OLI POISSA! Siellä on paikallislehden mukaan joku saneeraus meneillään. Paikalla oli vain hra Fasukka. Sekin pakeni mua, vaikka mä vaan halusin ottaa siitä edustavia valokuvia :(
On muuten ihanaa, kun on jo melkein lämmin! Ei palellut melkein yhtään, kun menin lenkin (!!!!!) jälkeen tyylikkäästi shortsit & urheilurintsikat päällä uimaan :) Oli virkistävää vettä :D

ps pari jännää arvontaa, osallistukaa! Tai älkää, mulle jää isommat mahollisuudet (JEA todennäkösyyslaskuja, en rupee laskee millä todennäkösyydellä arvasin oikean tavan laskea odotusarvon, jonka johdosta sain siis pitkäst matikasta L:n ;D ) voittaa tiskirättejä ja teippejä!

olipahan selkeää tekstiä taas kerran, ei tähän aikaan illasta vaan PYSTY kirjottamaan järkevästi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...