tiistai 17. heinäkuuta 2012

{vallan järkevä otsikko vallan järkevään tekstiin}

Oon ollu nyt palttiarallaa neljä viikkoa Iisalmessa (viikonloppureissuja ei lasketa). Eilen vihdoin selvisin katselemaan kaupungin alennusmyyntitarjontaa. Satuttiin sopivasti Lindexin loppuunmyynteihin, ihan kivasti vihreä hame, farkut, perus-T-paita (joka odottelee pääsyä mun hampaisiin kjähhähhää) ja parit sukkahousut himppua yli 10 euroo :D Mulla on vakaa aikomus oppia käyttämään hametta silleen oikeesti, vaikka koulussa, jos se joskus alkaa.
Lindexin kanssa samassa rakennuksessa oli kirppis, jolla me äitin kanssa myös pyörittiin, muualle ei sitten enää ehdittykään. Hitsi, meinasin ostaa purkin nappeja, mutta vissiin unohdin ne jonnekin kirppispöydälle, kun en löytänyt niitä enää mummolassa, enkä kyllä edes maksanut niitä! :( Löysin kuitenkin mainion T-paidan huimaan 20 sentin hintaan. Siinä on selässä kuitenkin reikä -> saatan tuhota sitä vähäsen ;) Mukaan tarttui myös pitsiä sekä korvikset. Pitsin varalle mulla on jo suunnitelmia, saa nähdä toteutuvatko ne koskaan.
Eilen mentiin siskon kanssa kaverille yöksi. Katottiin Hulk, tosi laatu leffa. Rakensin myös maailman hienoimman vankilatornin kaverin veikan legoista kun toiset pelas pleikkarilla :D Legoihin liittyen, järkytyin, kun mulle kerrottiin, että Ron Weasleyn näyttelijä on tehnyt biisin! Jota vielä soitetaan radiossa. Olin sitten ihan omgomgomg jonkun aikaa, varsinkin kun videokin näyttäis ihan siltä, että Lonnukkahan se siinä laulelee.
Googletus kuitenkin kertoi, että mua on huijattu, Rupert Grint vaan esittää laulavansa tossa videolla! :D

Kerrankin on tosi kiva sää, voisin pyörähtää vielä uimassa. Vaikka oikeestaan mun pitäisi rientää pakkaamaan. Neljän viikon romppeet on hiukka levällään, niitä on tullut jopa lisää, ja huomenna aamulla klo 7 starttaa juna kotia kohti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...