maanantai 30. heinäkuuta 2012

Tosi turha täytepostaus

Mulla ei siis tosiaan ole mitään valmista pistettäväksi tänne :D Kuitenkin tuli pakottava tarve tulla päivittelemään, joten höpötän sitten kaikkea muuta turhaa. Ollaan vietetty laatuaikaa systerin kanssa, kiikutettiin kotoa löytyvät tennarit pihalle ja otettiin tosi ihq valokuva. Eiks oo hiano. Hirvee asettelu, että saatiin ne ympyräksi, ja loppujen lopuks se ei edes ole pyöreä! :D Laatuaikaamme sisältyi myös leffa Sähköputkimies. Jos Jim Carrey olisi yhtään vähemmän ylinäytellyt, se olisi ollut mauton, mutta nyt sen ylinäyttely meni jo mauttomuusrajan yli, jolloin leffa oli ihan hauska :D olen selkeä, tiedän.
Tultiin eilen illalla Iisalmeen. Oli muuten KUUMA päivä, ihanaa että on lämmintä kesällä! Vaikka kello oli jo ihan melkein keskiyö kun saavuttiin, halusin uimaan. Käskin äitin mukaan, jotta se pystyi ottamaan musta tosi taiteellisen kuvan kun uin punaisen puolikuun loisteessa. Harmi vaan, ettei meillä ollut mitään jalustaa, joten tässä mun ottama kaikista selvin maisemakuva :D Yöllä ei ollut yhtään niin paljon uimareita (=minä) kuin tänään päivällä, varmaan kaikki lähialueen asukkaat oli mulaamassa tossa rantsussa. Ihan ymmärrettävää tässä +29°C lämpötilassa, että porukka tahtoo järveen. Itsekin kävin tänään kolmesti uimassa, oli niiiiin ihanaa juosta järveen heti suoraan kun tulin lenkiltä!
Olen kerännyt muuttokuormaa, saan avaimet mun kämppään ihan kohta. Mummolasta löysin maailman ihanimman astiapyyhkeen! Tää ja muut tärkeät tavarat odottelevat nyt matkaa Kuopioon. Huii, jänskättää!
Maalipensselin kanssa olen huitonut tuolla ulkosalla, tuli muuten hiki vaikkei se mitään rankkaa puuhaa ole! Olin just rupeemassa laittamaan toista kerrosta maalia, kun rupesi vähän ripeksimään vettä. Onneksi vein tuolin autotalliin suojaan, nimittäin ihan hetken päästä vettä tuli ihan kaatamalla! Ja ukkostikin vielä.Seuraava kuva on napattu ukkosen jälkeen, tummalla alueella sataa vettä ja vaalealla ei :D
Nyt voisin keksiä jotain tosi kehittävää tekemistä, voisin vaikka kaivaa Aku Ankat suoraan vuosilta 1993-94 ja ruveta selailemaan niitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, ne piristää aina :)
Sanavahvistus käytössä, kun en jaksanut roskaposteja...